سوتک

انسان نمی تواند به همه نیکی کند ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد

سوتک

انسان نمی تواند به همه نیکی کند ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد

مشغله کاری:

این چند روز گذشته که نتونستم چیزی بنویسم واسه این بود که به یه ماموریت کاری ( اصفهان) خیلی مهم رفته بودم و جاتون خیلی خالی حسابی خسته شدیم  که حتی نتونستم به وبلاگم هم سری بزنم با توجه به این که به اینترنت هم دسترسی داشتم . ولی اخرش خوب شد بعد از اتمام ماموریت از طرف مدیریت شرکتمون یه پست بالاتر و خیلی حساس به ما داده شد .

توی شهر زیبای اصفهان فقط بعدازظهر ها میتونستم بیرون بزنم و یه گشتی بزنم البته قبلا هم به اصفهان اومده بودم ولی خوب قدم زدن بر روئ سی وسه پل همیشه یه حس و حال دیگه داره یا نشستن در کنار ساحل زیبای زاینده رود و دیدن جنب و جوش بچه ها  البته از پنج روزی که اونجا بودم فقط عملا دو روز رو بیرون رفتم بیشتر تو هتل استراحت می کردم ولی تونستم یه سری برم چهار باغ قدم بزنم و یه سری هم برم یه سفره خانه سنتی .البته خوب باقی مکانها رو قبلا رفته بودم همین ها رو هم واسه تنوع و رفع کسلی و خستگی رفتم.

-------------------------------------------------------

حکایتی از چرچیل:

نانسى آستور - (اولین زنى که در تاریخ انگلستان به مجلس عوام بریتانیاى کبیر راه یافته و این موفقیت را در پى سختکوشى و جسارتهایش بدست آورده بود) - روزى از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل (نخست وزیر پرآوازه وقت انگلستان ) رو کرد و گفت: من اگر همسر شما بودم توى قهوه‌تان زهر مى‌ریختم.
چرچیل (با خونسردى تمام و نگاهى تحقیر آمیز): من هم اگـر شوهر شما بودم مى‌خوردمش!

نظرات 1 + ارسال نظر
الناز چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://mysmallcolorfulworld.blogsky.com

Khoshbehalet..man tahalaesfehan naraftam..
Rasti az matlabe(mehrban madar) kheili khosham oomad
Movafaq bash:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد