سوتک

انسان نمی تواند به همه نیکی کند ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد

سوتک

انسان نمی تواند به همه نیکی کند ولی می تواند نیکی را به همه نشان دهد

روانشناسی

روانشناسی :

امروز یه دوره کاری در مورد روانشناسی کاری داشتیم که نسبتا خوب بود که فکر کنم چندان جالب نباشه واسه اینکه توضیح بدم اینجا که چی شد و چی گذشت از همون بحثهای روانشناسی که هیچوقت به درد نمی خورد البته به کار ما می اید ولی تو این مملکت فقط تو کتابها نوشته می شن و کمتر به کار بسته می شن واسه عمل واقعا اگه همه ما درست و راستی کار کنیم وضعیتمون از این که هست بهتر خواهد شد به امید آن روز  

-----------------------------------------------------------

بر سر گور کشیشی در کلیسای وست مینستر نوشته شده است:

 «کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم. بزرگتر که شدم متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است من باید انگلستان را تغییر دهم. بعدها انگلستان را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم. در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم. اینک که در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم، شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم!!!»

------------------------------------------------------

با قضا کار زار نتوان کرد

                     گله از روزگار نتوان کرد

-----------------------------------------------------------------------
If you can look at the sunset and enjoy,
then you still have hope

توانایی این رو داری که به غروب خورشید نگاه کنی اگر

  و از اون لذت ببری                           

پس هنوز امید در تو زنده است  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:56 ق.ظ http://www.oxinads.com/?a=7227

سلام

سیستم تبلیغاتی OxinAds بزرگترین سیستم فروش محصولات فرهنگی از طریق اینترنت در ایران از شما وبلاگ نویس عزیز دعوت به همکاری می نماید.شما وبلاگ نویس عزیز پس عضویت در سیستم وتایید عضویت شما(که حداکثر ظرف مدت 24 ساعت صورت می گیرد) و ورود به محیط کاربری خود وبا کپی وقرار دادن کد های تبلیغاتی ( که به صورت گرافیکی و متنی طراحی شده ) در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود می توانید با تبلیغ محصولات ما علاوه بر افزایش فروش محصولات مبلغی را به عنوان پورسانت از ما دریافت کنید.

دو نکته مهم:

1 – واریز کلیه پورسانت ها توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 ضمانت شده است.

2 – حتما قبل از ثبت نام راهنمای کاربران را در منوی اصلی سایت به دقت مطالعه کنید.

پیشاپیش عضویت شما را در سیستم تبریک می گوییم.

http://www.oxinads.com/?a=7227


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد